Zakelijk uw inkopen doen

  • Zakelijk bestellen: onze webshop dient als uw inkoopoplossing voor wielen en lagers. U kunt de producten bestellen op verschillende manieren zoals via uw systeem met een inkooporder, de webshop, telefonisch of per mail. Voor zakelijke klanten bieden wij het volgende aan:

    - Betalen op rekening;
    - Apart e-mailadres voor factuur;
    - Offertes op maat;
    - Next day delivery;
    - Vanaf 50,- franco levering;
    - Afroeporders;
    - Deskundig advies.


  • Betalen op rekening: Interwiel geeft u de mogelijkheid om producten uit de catalogus op rekening te kopen met een betaaltermijn van 14 dagen. Bij uitlevering van uw order ontvangt u een digitale factuur per mail om de gekochte goederen te betalen. Voor uitlevering van goederen zal ter goedkeuring een gegevenscontrole en mogelijk een kredietcontrole uitgevoerd worden.

    De voordelen:
    - Apart facturatieadres mogelijk;
    - Apart e-mailadres voor factuur mogelijk;
    - Betaaltermijn van 14 dagen.


  • Groothandelsprijzen: Als onafhankelijke importeur en producent van wielen en lagers hanteren wij scherpe stuksprijzen tegen hoogwaardige kwaliteit. Op de webshop vind u transparante staffelprijzen, en kunt u gemakkelijk een offerte aanvragen met de gewenste aantallen.

    Als u op jaarbasis veel wielen gebruikt, dan kan er op basis van uw jaarlijkse aantallen een netto prijs of korting worden gehanteerd. Voor de mogelijkheden kunt u contact opnemen met: [email protected] / 026 etc

    De voordelen:
    - Scherpe stuksprijzen;
    - Staffelprijzen;
    - Offertes aanvragen;
    - Duidelijke prijsafspraken.


  • Next day delivery: Samen met ons logistiek partner GLS streven wij ernaar om alle orders die voor 15:00 zijn besteld, de volgende werkdag te leveren (indien voorradig). Dit is mogelijk omdat onze systemen realtime zijn gesynchroniseerd vanuit één centraal magazijn in eigen beheer. De afdelingen verkoop, inkoop en logistiek zijn op elkaar afgestemd: zo worden er bijvoorbeeld diverse combinaties van zwenkwielen en wielen geassembleerd, voorraden worden nauwkeurig afgestemd en de uitgaande goederen worden getraceerd.

    De voordelen:
    - U kunt zich focussen op uw core-business
    - Snel geleverd
    - Track & trace
    - Betrouwbaar


     
  • Afroeporders: Gebruikt u op jaarbasis veel wielen, of specialistische producten? Dan biedt Interwiel u de mogelijkheid om uw artikelen in delen te leveren. Hierdoor bent u er zeker van dat u altijd op tijd beschikt over de juiste artikelen voor uw projecten. U bestelt één keer, wij houden de artikelen op voorraad waardoor u ruimte en liquide middelen bespaart.

    De voordelen:
    Centraal magazijn in Nederland;
    Snel uit voorraad geleverd;
    Vaste inkoopprijzen;
    Grip op uw inkoop;
    Maximale flexibiliteit.


  • Deskundig advies: Een klantgerichte mentaliteit, flexibel zijn en het denken in oplossingen zijn onze kernwaarden. Met meer dan 30+ jaar ervaring in het adviseren, ontwikkelen en het leveren van wielen en lagers beschikken wij over de benodigde technische kennis om mee te denken over uw technische toepassing.

    Soms is ons brede productaanbod niet genoeg, en vereist uw toepassing maatwerk. In combinatie met onze technische en productie kennis kunnen wij een optimale wieloplossing aanbieden.

    De voordelen:
    30+ jaar ervaring;
    Maatwerk mogelijk;
    Productkennis;
    Bereikbaar per telefoon, mail en chat.